Nadaní rozvíjali matematické myslenie - Nadané dieťa

Nadané dieťa
September 2021
KLUB NADANÝCH DETÍ
OD 3. SEPTEMBRA 2021 JE SPUSTENÁ REGISTRÁCIA DO DVOCH PREŠOVSKÝCH KLUBOV NADANÝCH DETÍ. ODPORÚČAME VÁM ZAREGISTROVAŤ DETI ČO NAJSKÔR. POČET MIEST JE LIMITOVANÝ.
September 2021
PRVÉ STRETNUTIE KND
STRETNUTIE ŠKOLÁKOV Z KLUBU NADANÝCH DETÍ SÚKROMNEJ ZÁKLADNEJ ŠKOLY DSA V PREŠOVE BOLO VENOVANÉ ROZVÍJANIU LOGICKÉHO MYSLENIA A KOMUNIKAČNÝCH ZRUČNOSTÍ.
Projekt celoslovenskej iniciatívy Rozumieme nadaným
Október 2021
ROZUMIEME NADANÝM
INTELEKTOVO NADANÝM DEŤOM SA DNES NA SLOVENSKU VENUJÚ NAJMÄ ZAPÁLENÍ PEDAGÓGOVIA. MNOHO PROJEKTOV PRE TÚTO SKUPINU MLADÝCH PRINÁŠA INICIATÍVA ROZUMIEME NADANÝM.
September 2021
NADANÉ DETI EXPERIMENTOVALI
ŠKOLÁCI ZO SÚKROMNEJ ZÁKLADNEJ ŠKOLY DSA V PREŠOVE SA STRETÁVAJÚ V KLUBE NADANÝCH DETÍ. JEDNO ZO SEPTEMBROVÝCH STRETNUTÍ VENOVALI EXPERIMENTOM. BOLI ÚŽASNÉ!
Nadané dieťa
Prejsť na obsah

Nadaní rozvíjali matematické myslenie

Aktivity
Nadaní rozvíjali matematické myslenie pomocou geometrických tvarov

Novoročné stretnutie nadaných detí Prešova bolo zamerané na rozvoj matematického myslenia. V Klube nadaných detí sa venovali geometrickým tvarom.
Témou ďalšieho januárového stretnutia KND-čka bolo poznávanie geometrických tvarov a manipulácia s nimi. Na prešovské deti čakalo stretnutie, plné úloh. Zamerané boli na triedenie geometrických tvarov, porovnávanie, rozvoj algoritmického myslenia, orientáciu v priestore a rovine. K nim sa pridali ďalšie zaujímavé rébusy.

Kruh, štvorec, trojuholník, obdĺžnik. To sú základné geometrické tvary, ktoré deti dobre poznajú. Učebné pomôcky „ožili“ v rukách detí už pri prvých úlohách. Najmladší členovia Klubu nadaných detí vyrábali trojuholníkové a štvorcové kreslené dopravné značky. Tie im pomohli upevniť si poznatky o geometrických tvaroch a dopravnej výchove.
Matematické poznatky s využitím vlastnej skúsenosti získali nadané deti pri hrových aktivitách ako počítanie geometrických tvarov jednotlivých obrazcov, triedenie tvarov podľa vlastností, porovnávanie objektov, priraďovanie geometrických tvarov. Ako aj pri hrách, zameraných na rozvoj algoritmického myslenia a fantázie.

Najviac zaujali spoločné úlohy, v ktorých išlo o  skladanie podľa predlohy. Úlohou školákov bolo zostaviť z geometrických tvarov obrazce podľa slovných inštrukcií. Predkreslené tvary predstavovali zvieratá, rôzne predmety, ale aj ľudí. K základným geometrickým tvarom pribudli kosoštvorec, či polkruh. Okrem poznávania geometrických tvarov nadané deti získavali skúsenosti, rozvíjali logické myslenie, fantáziu a individuálnu a spoločnú prácu.
ORGANIZÁTOR
Centrum pedgogicko-psychologického poradenstva a prevencie, Sabinov
Created with WebSite X5
COPYRIGHT@2013-2021
O NÁS
Projekt celoslovenskej iniciatívy Rozumieme nadaným
Nadané dieťa
Rozumieme nadaným
VŠETKY MATERIÁLY PUBLIKOVANÉ NA TEJTO STRÁNKE SÚ CHRÁNENÉ AUTORSKÝM ZÁKONOM A ICH PREBERANIE BEZ SÚHLASU AUTOROV JE ZAKÁZANÉ.
Návrat na obsah