Nadaní rozvíjali matematické myslenie - Nadané dieťa

Nadané dieťa
Október 2020
KRASOKORČULIARSKY TALENT
MARKO PILIAR MÁ 15 ROKOV A NAVŠTEVUJE PRVÝ ROČNÍK NA DETVIANSKOM GYMNÁZIU. TALENTOVANÝ MLADÍK SA KRASOKORČUĽOVANIU VENUJE NA VRCHOLOVEJ ÚROVNI. MIMORIADNE ÚSPEŠNE!
September 2020
MLADÝ GOLFISTA TOBIAS
MÁ LEN 14 ROKOV, NO NA KONTE UŽ MNOŽSTVO TURNAJOVÝCH ÚSPECHOV. NA "GREENE" V PIEŠŤANOCH SA UČIL AJ CHODIŤ A PRVÉ HRÁČSKE PALICE DOSTAL AKO JEDNOROČNÝ. PRINÁŠAME ROZHOVOR S TOBIASOM.
Projekt celoslovenskej iniciatívy Rozumieme nadaným
September 2020
LOGISCOOL
V LOGISCOOLE JE ZÁŽITKOVÉ VZDELÁVANIE NA PRVOM MIESTE, ŠTUDENTI SA UČIA PROGRAMOVAŤ ZOSTAVOVANÍM POČÍTAČOVÝCH HIER, KTORÉ SI UŽÍVAJÚ. LOGISCOOL JE SUPER!
September 2020
ROZUMIEME NADANÝM
CELOSLOVENSKÁ INICIATÍVA ROZUMIEME NADANÝM VYHLÁSILA V NOVOM ŠKOLSKOM ROKU 2020/2021 ATRAKTÍVNY PLÁN PROJEKTOV URČENÝCH NADANÝM DEŤOM. PRIDAJTE SA K NÁM!
Nadané dieťa
Prejsť na obsah

Nadaní rozvíjali matematické myslenie

Aktivity
Nadaní rozvíjali matematické myslenie pomocou geometrických tvarov

Novoročné stretnutie nadaných detí Prešova bolo zamerané na rozvoj matematického myslenia. V Klube nadaných detí sa venovali geometrickým tvarom.
Témou ďalšieho januárového stretnutia KND-čka bolo poznávanie geometrických tvarov a manipulácia s nimi. Na prešovské deti čakalo stretnutie, plné úloh. Zamerané boli na triedenie geometrických tvarov, porovnávanie, rozvoj algoritmického myslenia, orientáciu v priestore a rovine. K nim sa pridali ďalšie zaujímavé rébusy.

Kruh, štvorec, trojuholník, obdĺžnik. To sú základné geometrické tvary, ktoré deti dobre poznajú. Učebné pomôcky „ožili“ v rukách detí už pri prvých úlohách. Najmladší členovia Klubu nadaných detí vyrábali trojuholníkové a štvorcové kreslené dopravné značky. Tie im pomohli upevniť si poznatky o geometrických tvaroch a dopravnej výchove.
Matematické poznatky s využitím vlastnej skúsenosti získali nadané deti pri hrových aktivitách ako počítanie geometrických tvarov jednotlivých obrazcov, triedenie tvarov podľa vlastností, porovnávanie objektov, priraďovanie geometrických tvarov. Ako aj pri hrách, zameraných na rozvoj algoritmického myslenia a fantázie.

Najviac zaujali spoločné úlohy, v ktorých išlo o  skladanie podľa predlohy. Úlohou školákov bolo zostaviť z geometrických tvarov obrazce podľa slovných inštrukcií. Predkreslené tvary predstavovali zvieratá, rôzne predmety, ale aj ľudí. K základným geometrickým tvarom pribudli kosoštvorec, či polkruh. Okrem poznávania geometrických tvarov nadané deti získavali skúsenosti, rozvíjali logické myslenie, fantáziu a individuálnu a spoločnú prácu.
ORGANIZÁTOR
Centrum pedgogicko-psychologického poradenstva a prevencie, Sabinov
Created with WebSite X5
COPYRIGHT@2013-2020
O NÁS
Projekt celoslovenskej iniciatívy Rozumieme nadaným
Nadané dieťa
Rozumieme nadaným
VŠETKY MATERIÁLY PUBLIKOVANÉ NA TEJTO STRÁNKE SÚ CHRÁNENÉ AUTORSKÝM ZÁKONOM A ICH PREBERANIE BEZ SÚHLASU AUTOROV JE ZAKÁZANÉ.
Návrat na obsah