Nadaní rozvíjali matematické myslenie - Nadané dieťa

Nadané dieťa
Apríl 2021
LOGICKÉ ÚLOHY PRE NAJMENŠÍCH
PODPORIŤ ROZVOJ LOGICKÉHO MYSLENIA DETI PREDŠKOLSKÉHO VEKU NIKDY NIE JE NA ŠKODU. SKÚSIŤ SI TO S RATOLESŤAMI MÔŽETE V PRILOŽENÝCH ÚLOHÁCH OD PREŠOVSKÉHO PEDAGÓGA NA STRÁNKE PRESOV24.SK.
Apríl 2021
ŠKOLA PRE TVOJU BUDÚCNOSŤ
PODPORME SPOLOČNE ÚŽASNÝ PROJEKT DANIELA HEVIERA URČENÝ DEŤOM - "UČEBNICU" PRE BUDÚCNOSŤ, DO KTOREJ SA PONORIA AKO DO NAPÍNAVÉHO PRÍBEHU, KTORÉHO HLAVNÝMI POSTAVAMI SÚ PRÁVE ONY.
Projekt celoslovenskej iniciatívy Rozumieme nadaným
Apríl 2021
IMAGINE MADE IN BOJNICE
BOJNIČANIA MICHAL LEKÝR A ADAM RÁZGA SÚ ŽIAKMI ZÁKLADNEJ UMELECKEJ ŠKOLY. ICH TALENT MÔŽETE SLEDOVAŤ AJ NA YOUTUBE. NAPRÍKLAD V PODOBE COVER VERZIE LEGENDÁRNEJ SKLADBY IMAGINE.
Apríl 2021
ONLINE HODINA LOGOPÉDIE
ZLEPŠIŤ SI VÝSLOVNOSŤ A ROZŠÍRIŤ SLOVNÚ ZÁSOBU DETÍ. TO BOLI HLAVNÉ CIELE ŠPECIALISTOV - LOGOPÉDOV, KTORÍ TIETO ONLINE HODINY PONÚKAJÚ ŽIAKOM ZÁKLADNÝCH ŠKÔL ZDARMA.
Nadané dieťa
Prejsť na obsah

Nadaní rozvíjali matematické myslenie

Aktivity
Nadaní rozvíjali matematické myslenie pomocou geometrických tvarov

Novoročné stretnutie nadaných detí Prešova bolo zamerané na rozvoj matematického myslenia. V Klube nadaných detí sa venovali geometrickým tvarom.
Témou ďalšieho januárového stretnutia KND-čka bolo poznávanie geometrických tvarov a manipulácia s nimi. Na prešovské deti čakalo stretnutie, plné úloh. Zamerané boli na triedenie geometrických tvarov, porovnávanie, rozvoj algoritmického myslenia, orientáciu v priestore a rovine. K nim sa pridali ďalšie zaujímavé rébusy.

Kruh, štvorec, trojuholník, obdĺžnik. To sú základné geometrické tvary, ktoré deti dobre poznajú. Učebné pomôcky „ožili“ v rukách detí už pri prvých úlohách. Najmladší členovia Klubu nadaných detí vyrábali trojuholníkové a štvorcové kreslené dopravné značky. Tie im pomohli upevniť si poznatky o geometrických tvaroch a dopravnej výchove.
Matematické poznatky s využitím vlastnej skúsenosti získali nadané deti pri hrových aktivitách ako počítanie geometrických tvarov jednotlivých obrazcov, triedenie tvarov podľa vlastností, porovnávanie objektov, priraďovanie geometrických tvarov. Ako aj pri hrách, zameraných na rozvoj algoritmického myslenia a fantázie.

Najviac zaujali spoločné úlohy, v ktorých išlo o  skladanie podľa predlohy. Úlohou školákov bolo zostaviť z geometrických tvarov obrazce podľa slovných inštrukcií. Predkreslené tvary predstavovali zvieratá, rôzne predmety, ale aj ľudí. K základným geometrickým tvarom pribudli kosoštvorec, či polkruh. Okrem poznávania geometrických tvarov nadané deti získavali skúsenosti, rozvíjali logické myslenie, fantáziu a individuálnu a spoločnú prácu.
ORGANIZÁTOR
Centrum pedgogicko-psychologického poradenstva a prevencie, Sabinov
Created with WebSite X5
COPYRIGHT@2013-2021
O NÁS
Projekt celoslovenskej iniciatívy Rozumieme nadaným
Nadané dieťa
Rozumieme nadaným
VŠETKY MATERIÁLY PUBLIKOVANÉ NA TEJTO STRÁNKE SÚ CHRÁNENÉ AUTORSKÝM ZÁKONOM A ICH PREBERANIE BEZ SÚHLASU AUTOROV JE ZAKÁZANÉ.
Návrat na obsah