Nadaní rozvíjali matematické myslenie - Nadané dieťa

Nadané dieťa
Február 2020
VIKI OLEJÁROVÁ V KND
KLUB NADANÝCH DETÍ PRIVÍTAL OSOBNOSŤ PREŠOVSKÉHO HUDOBNÉHO SVETA VIKI OLEJÁROVÚ. MALÝM POSLUCHÁČOM PONÚKLA KONCERTNÝ ZÁŽITOK A NECHÝBALO ANI MNOŽSTVO ZAUJÍMAVÝCH OTÁZOK.
Február 2020
MALÁ LOGICKÁ OLYMPIÁDA
ZVLÁDNUTIE PRAVIDIEL LOGIKY A ZÁKLADOV POČÍTANIA U DETÍ PREDŠKOLSKÉHO VEKU SÚ DÔLEŽITÉ PRE ZVLÁDNUTIE VYUČOVACÍCH PREDMETOV V ŠKOLE A ŽIVOT. PRIPRAVILI SME MALÚ LOGICKÚ OLYMPIÁDU PRE PREDŠKOLÁKOV.
Projekt celoslovenskej iniciatívy Rozumieme nadaným
Február 2020
KLUB NADANÝCH DETÍ
PRE ČLENOV KLUBU NADANÝCH DETÍ PREŠOV SME PRIPRAVILI MNOŽSTVO PREKVAPENÍ, ZAUJÍMAVOSTÍ A KRÁSNYCH STRETNUTÍ. TERMÍNY STRETNUTÍ NA MESIAC FEBRUÁR SÚ ZVEREJNENÉ NA STRÁNKE KND.SK.
Február 2020
LOGICKÁ OLYMPIÁDA
ŽIACI SO VŠEOBECNÝM INTELEKTOVÝM NADANÍM Z CELÉHO SLOVENSKA SA VO FEBRUÁRI ZAPOJA DO ŠKOLSKÉHO KOLA LOGICKEJ OLYMPIÁDY. NAJLEPŠÍ Z RIEŠITEĽOV POSTUPUJÚ DO FINÁLOVÉHO KOLA.
Nadané dieťa
Prejsť na obsah

Nadaní rozvíjali matematické myslenie

Aktivity
Nadaní rozvíjali matematické myslenie pomocou geometrických tvarov

Novoročné stretnutie nadaných detí Prešova bolo zamerané na rozvoj matematického myslenia. V Klube nadaných detí sa venovali geometrickým tvarom.
Témou ďalšieho januárového stretnutia KND-čka bolo poznávanie geometrických tvarov a manipulácia s nimi. Na prešovské deti čakalo stretnutie, plné úloh. Zamerané boli na triedenie geometrických tvarov, porovnávanie, rozvoj algoritmického myslenia, orientáciu v priestore a rovine. K nim sa pridali ďalšie zaujímavé rébusy.

Kruh, štvorec, trojuholník, obdĺžnik. To sú základné geometrické tvary, ktoré deti dobre poznajú. Učebné pomôcky „ožili“ v rukách detí už pri prvých úlohách. Najmladší členovia Klubu nadaných detí vyrábali trojuholníkové a štvorcové kreslené dopravné značky. Tie im pomohli upevniť si poznatky o geometrických tvaroch a dopravnej výchove.
Matematické poznatky s využitím vlastnej skúsenosti získali nadané deti pri hrových aktivitách ako počítanie geometrických tvarov jednotlivých obrazcov, triedenie tvarov podľa vlastností, porovnávanie objektov, priraďovanie geometrických tvarov. Ako aj pri hrách, zameraných na rozvoj algoritmického myslenia a fantázie.

Najviac zaujali spoločné úlohy, v ktorých išlo o  skladanie podľa predlohy. Úlohou školákov bolo zostaviť z geometrických tvarov obrazce podľa slovných inštrukcií. Predkreslené tvary predstavovali zvieratá, rôzne predmety, ale aj ľudí. K základným geometrickým tvarom pribudli kosoštvorec, či polkruh. Okrem poznávania geometrických tvarov nadané deti získavali skúsenosti, rozvíjali logické myslenie, fantáziu a individuálnu a spoločnú prácu.
ORGANIZÁTOR
Centrum pedgogicko-psychologického poradenstva a prevencie, Sabinov
Created with WebSite X5
COPYRIGHT@2013-2019
O NÁS
Projekt celoslovenskej iniciatívy Rozumieme nadaným
Nadané dieťa
Rozumieme nadaným
VŠETKY MATERIÁLY PUBLIKOVANÉ NA TEJTO STRÁNKE SÚ CHRÁNENÉ AUTORSKÝM ZÁKONOM A ICH PREBERANIE BEZ SÚHLASU AUTOROV JE ZAKÁZANÉ.
Návrat na obsah